خرید لپ تاپ از ایزی مارکت
نوشته شده توسط : ساحل

اگر قصد خرید لپ تاپ، مودم جیبی و همچنین هارد اکسترنال برای انجام کارهای خود دارید، به وب‌سایت ایزی مارکت سر بزنید.

 

در ایزی مارکت علاوه بر مطالعه نقد و بررسی محصولات، می‌توانید آن‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید و در منزل خود تحویل بگیرید.

بگذارید کمی از دورکاری و لذت‌های آن بگوییم. تصور این نوع کار کردن هم لذت‌بخش است! می‌پرسید چه نوع کاری؟! اجازه بدهید بیشتر برایتان توضیح دهیم؛ فرض کنید صبح یک روز زمستانی از خواب برمی‌خیزید و با نگاهی به پنجره متوجه بارش برف می‌شوید، واقعا با وجود برف دلتان می‌خواهد در منزل کار خود را آغاز کنید؟! یا دوست دارید به یک کافه دنج بروید و با صرف یک لیوان قهوه داغ و یک صبحانه درجه یک، لپ تاپ خود را باز کنید و کارهای خود را انجام بدهید. احتمالا گزینه ایده‌آل، کار در کنار قهوه است! اما باید مجهز به کافه بروید؛ ایزی مارکت در این مقاله قصد دارد تمام تجهیزاتی که برای کار کردن خارج از خانه یا محل کارتان نیاز خواهید داشت، معرفی و بررسی کند؛ پس با ما همراه باشید.

لپ تاپ، پای ثابت کافه گردی‌های شما! 

قطعا اولین و مهم‌ترین ابزاری که برای دورکاری به آن احتیاج خواهید داشت، یک لپ تاپ است؛ اما نه هر لپ‌تاپی، دستگاهی مناسب و سازگار با نیازهای شما. اگر طراح گرافیک هستید، حتما باید از لپ‌تاپی با کانفیگ قدرتمند استفاده کنید؛ به‌طور مثال دستگاهی که دارای پردازنده Core-i7 باشد، حداقل ۱۶ گیگابایت رم و یک حافظه SSD داشته و کارت گرافیک قدرتمندی در دل خود جای داده باشد. اگر اهل بورس هستید، باید از لپ‌تاپی استفاده کنید که رم بالایی داشته باشد تا هنگام کار کردن با مرورگری مانند کروم، شما را به دردسر نیندازد و هنگ نکند؛ بنابراین در ابتدای کار باید نیاز خود را مشخص و بر آن اساس، اقدام به انتخاب یک لپ تاپ کنید.

کدام برند لپ تاپ مناسب ما است؟!   

شاید این سؤالی باشد که پس از جستجوی کوتاهی در بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی به ذهن شما هم رسیده باشد. در بازار ایران، ایسوس و لنوو محبوب‌ترین برندهای لپ تاپ هستند و به‌جرئت می‌توان گفت برای تمام نیازها و در هر رنج قیمتی که می‌خواهید لپ تاپ دارند؛ اما در کنار دو غول این صنعت، برندهای دیگری نیز وارد شده‌اند و توانسته‌اند تا حدودی عملکرد مناسبی از خود نشان بدهند؛ به‌طور مثال هواوی و شیائومی با تولید لپ‌تاپ‌هایی سبک و کوچک، قدرتمند و فوق‌العاده زیبا، توانسته‌اند جای خود را در دل بازار لپ تاپ باز کنند و آن دسته از مشتریانی که توان خرید دستگاه‌های برند اپل و مایکروسافت ندارند، به سمت خود بکشانند.

لپ تاپ بدون اینترنت، به ماشین بدون چرخ ماند!

خب! حالا تصور کنید که به کافه رفته‌اید و می‌خواهید کار خود را شروع کنید؛ برای استفاده از اینترنت باید چه کنید؟! هات‌اسپات موبایل خود را روشن می‌کنید؟! خب با این کار در کمتر از دو یا سه ساعت شارژ موبایلتان تمام‌ خواهد شد و شما را به دردسر خواهد انداخت؛ حتی اگر این مشکل را با استفاده از پاور بانک حل کنید، استفاده مداوم از هات‌اسپات، فشار بسیار زیادی روی باتری موبایل شما می‌آورد و باعث می‌شود خیلی زودتر از موعد خراب شود. پس راه‌ حل جایگزین چیست؟! استفاده از یک مودم مناسب؛ اما نه هر مودمی، یک مودم همراه کوچک و جیبی که بتواند اینترنت همراه را با حداکثر سرعت در اختیار شما قرار بدهد و مدت‌زمان زیادی بدون نیاز به برق کار کند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/pr/367898-buy-laptop-easy-market/





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: